ومیدان انتخابات میدان رقابت است و یکی از صحنه‌های رقابت هم همین تهدید‌ها و اینگونه اعلام نظر‌ها است.
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

 

ولایتی:

علی‌اکبر ولایتی چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحابه رسانه در قم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «اگر بگم‌بگم‌های آقای احمدی نژاد به شما برسد آیا می‌توانید در مقابل ایشان بایستید»، گفت: میدان انتخابات میدان رقابت است و یکی از صحنه‌های رقابت هم همین تهدید‌ها و اینگونه اعلام نظر‌ها است.
[در خصوص رد یا تایید صلاحیت‌های نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان و احتمال اعمال سلیقه بر روی نظرات این شورا]: شورای نگهبان وظیفه خود را به خوبی می‌داند و طی تاریخ طولانی خود، مدبرانه عمل کرده و آبدیده شده است و در مقابل هیچ فشاری تسلیم نمی‌شود.
*همه مشکلات از تحریم‌ها نیست بلکه بخشی از آن مربوط به تدابیر داخلی است. اگر ما بتوانیم در حوزه اقتصاد مطابق برنامه پنجم و قوانین مجلس در خصوص مسائل اقتصادی مدبرانه و قانون مدارانه عمل و در تبدیل تدریجی منابع مالی از درآمد نفت به صادرات غیرنفتی تلاش کنیم و از سوی دیگر در راستای خودکفایی با یک همت بالا و با یک سرعت قابل قبول حرکت کنیم این همان چیزی است که حماسه اقتصادی را شکل می‌دهد.
*تخریب دیگران از جانب هر کسی صورت بگیرد عمل خلاف اخلاق است و با اخلاق اسلامی و منش ایرانی همخوانی ندارد. مخالف و موافق دولت فرقی نمی‌کند همه باید از به کار بردن کلمات تخریبی و تخریب دیگران خودداری کنند البته مردم هم این مسائل را متوجه هستند.
* اگر بتوانیم از میان همه نامزدها یک کاندیدا داشته باشیم حتما به نفع ما است، تفرق موجب می‌شود دیگران که اصولگرا نیستند یا در اصولگرایی آنها شبه است پیروز شوند.
* اگر کسی حداقل شرایط را داشته باشد می‌تواند به ائتلاف پیشرفت بپیوندد، ممکن است کاندیدایی که می‌آید و مورد تفاهم ما قرار می‌گیرد با توجه به مقبولیتش، نفر چهارمی خارج از این سه نفر فعلی باشد.
*در خصوص پرداخت یارانه 250 هزار تومانی به مردم ،اینکه انسان عددی را بگوید بدون اینکه بر روی آن حساب کند به معنای این است که معلوم نیست در انجام آن تعهد بتواند موفق عمل کند. یارانه 250 هزار تومانی نیازمند افزایش چند برابری قیمت حامل‌های انرژی است،‌ با این کار گویی در یک جیب مردم 250 هزار تومان می‌ریزند و از جیب دیگر 700 هزار تومان برداشت می‌کنند.
*قبل از اجرای قانون هدفمندی سوبسید به اقشار مختلف مردم به صورت یکنواخت پرداخت می‌شد این در حالی است که یارانه باید به کسی تعلق بگیرد که دخل و خرج زندگی‌اش موازنه ندارد.
*[در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا صحت دارد شما از امام راحل خواسته بودید با توجه تبعات حکم ارتداد سلمان رشدی و تاثیر آن در روابط بین‌الملل از اعلام و انتشار آن خودداری کنند»]: این مطلب از اساس دروغ است؛ بنده اصلا از چنین چیزی اطلاع ندارم و چنین کاری را انجام ندادم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 19:58 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 55669
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1